20 טיפים לניהול זמן אפקטיבי

האם אתם מרגישים עסוקים מדי? עמוסים מדי בדברים שעליכם לעשות כאילו אין מספיק זמן ביום? האם אתם תוהים לעתים מדוע נראה כי אנשים אחרים מצליחים להספיק לסיים הרבה יותר דברים מכם?

הזמן הוא המשאב היקר ביותר שלכם. הכל מחפשים זמן נוסף. עדיין לא פגשתי בעלי עסקים, מנהלי ועובדים שאינם מלינים על לחץ הזמן ועל הרשימות הבלתי נגמרות של משימות ומטלות שעליהם לבצע.

יום יום אני נפגש עם עובדים ומנהלים רבים המבזבזים זמן יקר בעשיית עבודה חסרת תועלת ובלתי יצרנית ואח"כ שואלים את עצמם: "לאן ברח הזמן?…למה אין זמן לדברים המהנים?…מדוע הספקנו מעט כל כך?"

האמת היא כזאת – אנשים מצליחנים הם אנשים פרואקטיביים שמצליחים לנהל את זמנם בצורה אפקטיבית. ניהול זמן הוא למעשה ניהול חיים – כל אחד יכול לשפר את ניהול זמנו.

מיותר לציין שכל אחד מכם יכול להרוויח המון מהגדלת הפרואקטיביות שלו. אם זאת, המציאות מראה אחרת – רק מעטים מכם עושים זאת. תוכלו לעשות זאת ע"י לימוד מיומנויות של ניהול זמן שבאמצעות שימוש בהן חייכם יהיו פשוטים יותר ותוכלו להשלים יותר משימות בעלות ערך גבוה בזמן קצר יותר.

כמה זמן לדעתכם אתם מבזבזים בכל יום? (שיחות טלפון, אורחים לא צפויים, מדיה חברתית, חוסר מיקוד, דחיינות, הססנות וכד')

אתם מבזבזים שעות רבות בכל שבוע (כנראה בכל יום.) מחקרים מצביעים שאנו מבזבזים יותר מ  50% מהזמן על אותן התנהגויות שלא מקדמות אותנו להשגת מטרותינו.

אתם מבזבזים זמן יקר – וזמן הוא דבר של ניתן להחזיר!!!

מיד אספר לכם כיצד תוכלו לנהל את זמנכם בצורה אפקטיבית יותר, אך קודם הייתי שמח שתסמנו מה מהתרחישים הבאים נשמע לכם מוכר?

  • יש לכם יותר מדי משימות לבצע והזמן קצר מדי להשלימן.
  • אתם די בסדר בניהול זמן אבל הייתם מספיקים הרבה יותר אם אנשים אחרים היו מפסיקים להפריע לכם (באמצעות שיחות, ביקורים ופגישות.)
  • אתם עסוקים כל הזמן.  לא משנה כמה אתם מספיקים לעשות – תמיד "יושב עליכם" איזה פרויקט ענק על הגב.
  • אתם מתחילים הרבה דברים בהרבה התלהבות ולאט לאט ההתלהבות דועכת ואתם משאירים אותם לא גמורים.
  • לפעמים מרגיש לכם שחייכם קצת יצאו משליטה.
  • יש לכם המון משימות לבצע אבל אתם לא תמיד בטוחים מהי המשימה החשובה ביותר שאיתה יש להתחיל?

משהו מזה נשמע לכם מוכר?

 

אז הנה, 20 טיפים נפלאים שיאפשרו לכם להשיג יותר בפחות זמן.

במילים אחרות, יעזרו לכם להתחיל לעשות קצת סדר בבלגן, לשפר את הניהול העצמי  ולהגדיל את הפרואקטיביות שלכם!

לקבלת הטיפים לחצו כאן - עשרים טיפים לניהול זמן אפקטיבי – מאת תום ברנע ייעוץ ופיתוח ארגוני

תום ברנע © Copyright
בניית אתרים: sitexpress