האם אתה מתמודד עם בעיות תקשורת בין העובדים? האם ישנם עובדים שעימם קשה לך במיוחד לתקשר? האם אתה מרגיש שלעיתים העובדים לא מבינים מה אתה רוצה מהם? האם אתה מתקשה בהעברת משוב בונה לעובדיך?
תקשורת בין אישית אפקטיבית היא הבסיס ליחסים הרמוניים בין אנשים. השימוש בתקשורת בין אישית אפקטיבית יעצים את התוצאות אותן נשיג הן בארגון והן בחיינו האישיים.
מטרות:
- המשתתפים יכירו עקרונות מפתח בנושא תקשורת בין אישית אפקטיבית
- המשתתפים יתרגלו כלים להתמודדות עם בעיות תקשורת.
- המשתתפים ילמדו כיצד להעביר משוב בונה לעובדים.
- המשתתפים יידעו להתאים את הכלים שנלמדו לסביבת העבודה שלהם.
נושאים
- מיפוי התקשורת ביחידה הארגונית.
- אבחון הפרעות בתקשורת ודרכים לפתרונן.
- הכרת סגנונות תקשורת שונים.
- שימוש בשפת גוף להעברת מסרים בצורה אפקטיבית.
- מיומנויות הקשבה אפקטיבית, אמפתיה ושיקוף.
- הקניית כלים להעברת משוב בונה לעובדים.
קהל היעד
מנהלים ועובדים בכל דרג.