למידע נוסף וייעוץ חייגו 050-4465501
סדנאות שירות איכותי  – צוותי אבטחה

סדנאות שירות איכותי – צוותי אבטחה

סדנאות שירות איכותי  –  צוותי אבטחה

 

רקע:

צוותי אבטחה נדרשים לעיתים קרובות להתמודד עם מצבים שבהם עליהם לשמור על רמה גבוהה  של " מבצעיות" (שמירה על ערנות ומוכנות לתגובות מהירות לאיומים פוטנציאליים) ועל מתן של שירות איכותי.

השילוב בין שתי דרישות אלה עלול להוביל לקונפליקטים, שחיקה ולחץ רב בקרב הצוותים.

מחקר שפורסם בכתב העת "Journal of Applied Psychology" מצא כי עובדים הנדרשים לשלב בין תפקידי שירות לקוחות לבין תפקידי אבטחה חווים רמות גבוהות יותר של לחץ ושחיקה, במיוחד כאשר הם מרגישים שאין להם את הכלים המתאימים להתמודד עם הדרישות הסותרות הללו. המחקר ממליץ על הכשרה מתאימה שתסייע לעובדים לפתח מיומנויות לניהול קונפליקטים ולשיפור החוסן האישי.

הסדנאות וההרצאות שלנו מתמקדות יותר בפרטיקה ופחות בתיאוריה – בפיתוח מיומנויות המאפשרות לצוותי אבטחה לספק שירות איכותי, תוך שמירה על מוכנות מבצעית.

באמצעות הכשרות ייעודית, הצוותים ילמדו כיצד לנהל קונפליקטים, לתקשר בצורה אפקטיבית עם לקוחות, ולשמור על רמה גבוהה של מקצועיות  גם במצבי לחץ.

הכשרות אלה ייסיעו בהפחתת השחיקה, שיפור שביעות הרצון של הלקוחות, והגברת היעילות התפעולית של הארגון.

 

ייחודיות הסדנאות וההכשרות שלנו:

הניסיון הרב שלנו בעולם הביטחון והאבטחה בישראל, בשילוב עם הבנה מעמיקה של הצרכים הארגוניים, מאפשר לנו להציע תוכניות הכשרה המותאמות במיוחד לאתגרים הייחודיים של צוותי האבטחה בישראל, הנדרשים לספק שירות איכותי בשילוב רמת מוכנות ו"מבצעיות" גבוהה מאוד.

הסדנאות וההכשרות המומלצות שלנו משלבות תכנים מעולמות הפסיכולוגיה, האבטחה והשירות, ומעניקות לצוותי הביטחון כלים פרקטיים להתמודדות עם המצבים המורכבים שהם פוגשים בשטח.

 

שיטת העברת סדנאות השירות:

  • אופי הסדנאות חווייתי.
  • משחקי תפקידים וסימולציות.
  • ניתוח המקרים בדיון קבוצתי.

 

מטרות הסדנאות:

 

  • הדגשת החשיבות של שירות איכותי (פנים וחוץ ארגוני)בקרב צוותי הביטחון.
  • שיפור רמת השירות בקרב צוותי הביטחון.
  • המשתתפים יתרגלו את הכלים שקיבלו בסדנאות.
  • המשתתפים יידעו להתאים את הכלים שנלמדו לסביבת העבודה שלהם.

 

דוגמא למבנה טיפוסי של סדנת שירות:

 

חלק א': פתיחה והיכרות, מטרות הסדנה.

חלק ב': הגדרת השירות ועקרונות מתן שירות.

חלק ג':  מרכיבי השירות האיכותי.

חלק ד': שירות פנים ארגוני וחוץ ארגוני.

חלק ה': התמודדות עם לקוחות "קשים" וטיפול בהתנגדויות שמתעוררות במהלך העובדה השוטפת.

חלק ו': תרגול סימולציות ומקרים ותגובות אמיתיות מהשטח.

חלק ו':סבב סיכום ומשוב.

 

קהל היעד:

צוותי ביטחון: מאבטחים, בודקים ביטחוניים, מוקדנים, מנהלי ביטחון, קב"טים, ממוני ביטחון, כיתות כוננות, משקפים וכד'.

 

לסיכום, 

השילוב בין שירות איכותי לשמירה על "מבצעיות" הוא אתגר משמעותי עבור ארגונים ביטחוניים רבים.

הכשרות שלנו עוזרות לצוותים  להתמודד עם אתגר זה בצורה אפקטיבית.

אנו מציעים סדנאות והרצאות המותאמות במיוחד לצרכים אלו, המבוססות על ניסיון רב והבנה מעמיקה של התחום.

 

לפרטים נוספים על הסדנאות וליצירת קשר – לחצו כאן!

 

המידע מעניין? שתפו עם חברים