סדנת שירות איכותי – צוותי ביטחון (בדגש על התמודדות עם לקוחות "נפיצים")
רקע:
עובדי מחלקת הביטחון, באים במגע עם קהלים רבים ושונים. לעיתים מתעוררים קונפליקטים בין אישיים בין עובדי המחלקה לקהלים אלה ולעיתים הקונפליקטים הם בין עובדי המחלקה עצמה. קונפליקטים אלה יכולים להיפתר בקלות באמצעות תקשורת מכבדת ומתן שירות איכותי.לפיכך, יש צורך הן באימוץ תפיסות עולם שירותיות, והן ברכישת מיומנויות של מתן שירות איכותי.
סדנת "שירות איכותי" בדגש על התמודדות עם לקוחות "קשים", המותאמת לעובדי מחלקת הביטחון, נותנת מענה לצרכים אלה.
שיטת העברת הסדנה:
- אופי הסדנה חווייתי.
- משחקי תפקידים וסימולציות.
- ניתוח המקרים בדיון קבוצתי.
מטרות הסדנה:
- הדגשת החשיבות של שירות איכותי (פנים וחוץ ארגוני)בקרב עובדי מחלקת הביטחון.
- שיפור רמת השירות בקרב עובדי מחלקת הביטחון.
- המשתתפים יתרגלו את הכלים שקיבלו בסדנה.
- המשתתפים יידעו להתאים את הכלים שנלמדו לסביבת העבודה שלהם.
חומרים נדרשים:
- ברקו + מחשב
- לוח מחיק/פליפצ'ארט + טושים.
- יש לסדר את האולם/כיתה במעגל ללא שולחנות.
תכנים עיקריים:
חלק א': פתיחה והיכרות, מטרות הסדנה.
חלק ב': הגדרת השירות ועקרונות מתן שירות.
חלק ג': מרכיבי השירות האיכותי.
חלק ד': שירות פנים ארגוני וחוץ ארגוני.
חלק ה': התמודדות עם לקוחות "קשים" וטיפול בהתנגדויות שמתעוררות במהלך העובדה השוטפת.
חלק ו':סבב סיכום ומשוב.
קהל היעד:
צוותי ביטחון: מאבטחים, בודקים ביטחוניים, מוקדנים, מנהלי ביטחון, קב"טים, ממוני ביטחון, כיתות כוננות, משקפים וכד'.
לפרטים נוספים על הסדנה וליצרת קשר – לחצו כאן!