מנהלים נדרשים כיום, יותר מתמיד לנהל את עובדיהם בגמישות, תוך יכולת אילתור ועמידה במטרות ויעדים מורכבים. כל התוכניות לפיתוח מנהלים שמנסות ללמד כיצד להיות מנהלים מושלמים מבוססות על ההנחה השגויה, שדבר כזה בכלל אפשרי. המשימה הניהולית מחייבת שלמות שאף אדם אינו יכול להציע. הואיל ואף אחד מאתנו אינו מושלם, מה שנדרש הוא צוות של אנשים בעלי תכונות משלימות.
סדנה זו תסייע לך לגלות מהו סגנון הניהול הבסיסי שלך. תלמד כיצד להתמודד עם מנהלים אחרים – עם אלה הכפופים לך, עם עמיתך ועם אלה הממוקמים מעליך בהייררכיה הארגונית – שסגנון הניהול שלהם אינו בהכרח דומה לשלך. סדנה זו תקנה למנהלים כלים שבאמצעותם יוכלו לשפר את תפקודם כמנהלים ולהגביר את אפקטיביות התקשורת שלהם בתוך הארגון.
מטרות:
- המששתפים יכירו ארבעה סיגנונות ניהוליים.
- המשתתפים יגלו מהו סגנון הניהול הבסיסי שלהם.
- המשתתפים ילמדו להתמודד ולתקשר בצורה אפקטיבית עם עובדים, ממונים או עם עמיתים שסגנון ניהולם שונה משלהם.
נושאים
- מהו ניהול.
- סגנונות ניהול.
- סגנונות של ניהול לקוי.
- השוואה בין סגנונות הניהול השונים.
- להיות זיקית – התאמה לסגנונות ניהול שונים.
קהל היעד
מנהלים בכל דרג